Tuesday, March 26, 2013

KOPI PRA CAMPUR MAHKOTA DEWA AL -JANNAH

salam,
buat pertama kalinya ,saya terbuka hati untuk menjadi pengedar sesuatu produk..
kenapa produk ini menjadi pilihan saya yg ternyata selama ini  tidak berapa gemar berniaga..kenape ye?
begini..
mak saya tersangatlah suka minum NES**FE ..jenama kopi yg sangat2lah fofular di negara kita nie ha..
tetapi setelah saya membuat kajian, minuman tersebut (NES***E) tidak elok diminum oleh pesakit seperti mak saya..
oleh itu,sebagai alternatif untuk peminat tegar kopi seperti emak saya, saya memilih minuman berkhasiat untuk kesihatan badan serta tenaga ..bukan sahaja emak dapat minum kopi yg disukainya malah mendapat  juga khasiat2  bahan dalam kopi tersebut..

saya menyakini produk ini kerana saya sendiri sudah mencuba dan ternyata kopi al jannah ini kaya dengan rasa kopi yang lemak dan sangat-sangat lah berkhasiat..saya tidak mudah letih,selepas mengamalkan minum kopi ini semasa sarapan serta selepas makan malam..

terdapat banyak khasiat dalam kopi ini ye..antaranye: 

- Meneutralkan racun yang terkandung di dalam tubuh
- Anti bakteria dan anti virus
- Meningkatkan sistem kekebalan tubuh
- Meningkatkan kadar vitamin dalam tubuh
- Mengurangkan kadar gula dalam darah.
- Melancarkan peredaran darah
- Mengurangkan kadar pembentukan lemak dan kandungan kolestrol dalam tubuh.
- Mengurangkan kadar risiko sakit jantung.
- Anti alergi pada tubuh
- Anti kanser



insha ALLAH.. kita hanya perlu berusaha,ALLAH SWT yang menentukan segala2 nya..

tapi betul,kopi ni sangat2lah sedap..beraroma gitu!!
selain itu ini produk BUMIPUTERA !!
TERJAMIN HALAL DAN KESUCIANNYA..

tinggalkan produk ISRAELI..
sokong produk bangsa kita
bukannye nak racist..
tapi bangsa kita agak terbelakang dari segi perniagaan kerana tiada support dari bangsa sendiri ..acane??
pikir2 kan bersama..

nak order?
call no ni:0178880695

No comments: